HTML

Soha el nem mondott történeteim

Lengyelország után Amerikába jöttem tapasztalatokat, emlékeket, ismerősöket és benyomásokat gyűjteni - ezeket tervezem itt megosztani veletek!

Címkék

buli (10) busz (3) erasmus (8) foto (15) furcsa (2) hoeses (3) honvagy (4) india (3) iskola (5) koli (5) munka (1) nevek (2) nyelv (5) off (1) otthon (4) pajtasok (27) program (17) utazas (25) video (4) vonat (12) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2008.10.22. 20:50 JankaPolak

Világgá kiáltatik!

Ma délelőtt hívott egy volt kollégám, aki most egy másik ügynökségnél dolgozik. Bővül a digitális csapatuk, és egy olyan talpraesett accountot keresnek, mint én. Így szólt az üzenet. ÁLLÁSAJÁNLATOT KAPTAM! :)

Mindenképpen küldjem át az önéletrajzomat, még így is, hogy nem vagyok otthon, mert lehet, hogy januárban, mikor hazamegyek még aktuális lesz. Ha nem is ez az állás, de egy újabb bővüléssel egy másik...

Most öröm van, legközelebb normális bejegyzés lesz! :)

J.

1 komment

Címkék: off


A bejegyzés trackback címe:

https://polakwegier.blog.hu/api/trackback/id/tr12727129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ricsmond · http://arvair.blogol.hu/ 2008.10.27. 16:59:49

Gratula!
Nem fájdítom a szived: A mostani volt életem legszarabb TSZ-e. Meg ne kérdezd, melyik volt a legjobb... ;)
süti beállítások módosítása