HTML

Soha el nem mondott történeteim

Lengyelország után Amerikába jöttem tapasztalatokat, emlékeket, ismerősöket és benyomásokat gyűjteni - ezeket tervezem itt megosztani veletek!

Címkék

buli (10) busz (3) erasmus (8) foto (15) furcsa (2) hoeses (3) honvagy (4) india (3) iskola (5) koli (5) munka (1) nevek (2) nyelv (5) off (1) otthon (4) pajtasok (27) program (17) utazas (25) video (4) vonat (12) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2009.01.11. 17:26 JankaPolak

Egy hóember születése

Végül a beígért pénteki havas program lefújódott, a rektor benntartotta a koordinátorainkat a suliban, nem kaptak kimenőt. Így csak az ígéret maradt: jövő héten bepótoljuk. Na persze, csak a hó olvad közben.

Éppen ezért, még tegnap igyekeztünk elébemenni a totális olvadásnak, így felkerekedtünk hóembert építeni. Eredetileg úgy volt, hogy mindannyian megyünk, aztán Ozan közölte, majd később jön. Később = soha, ebben az esetben. (Az utóbbi napokban nem mer a szemem elé kerülni. Kétszer jöttem rá, hogy hazudott nekem, apróságok, de nem szeretem az ilyet. Nem mondtam neki semmit, de érzi, hogy rossz fát tett a tűzre, és most olyan mint egy gyerek: kerül. Remélem, hogy túl leszünk ezen hamar.) Aztán Altug és Agata is lemondta, nos van a házuk táján némi probléma, de persze ez hosszú téma lenne, nem untatlak titeket.

A végeredmény: David, Evren, Juan, Mateusz és végül Agata is csatlakozott a felderítőcsapathoz. Azt már múlt héten láttuk Evrennel, hogy befagyott a legközelebbi parkban lévő tó, rá is merészkedtünk, lévén komplett családok ökörködtek rajta szánkóstól-kutyástól. Most a kibővült csapattal mindenestől hódítottuk meg a tavat. Akkora élmény volt! :) Hát nem mókás egy befagyott tó?

Először is a kitaposott csúszka felületeken szórakoztunk, ím.

Majd nekiálltunk hóembert építeni - hol máshol, persze a jégen. Szerintem uszkve 15 éve nem volt szerencsém ehhez a művelethez.

Látnotok kellett volna a két fő építőmestert! David gyűjtötte a havat, Evren formázott, majd pedig David kijavítgatta. Olyan szakértelemmel, hogy muszáj volt megkérdeznem: "jól sejtem, hogy ez az életed első hóembere?" Rám nézett nagy szemekkel, némi meglepetéssel, majd elképesztő magabiztossággal felelte: "hát persze." "Dehát honnan tudod akkor, hogy milyen a tökéletes hóember? "A tévéből!" - jött a határozott válasz. Nem lehet kibírni röhögés nélkül! :) Íme a két szakértő munka közben.

Természetesen a felismerés, hogy nem csak hogy életük első, de nagy eséllyel utolsó hóemberét is építik ebben a pillanatban, olyan tökéletes munkára sarkallta őket, amit én még nem láttam. A valaha látott leghelyesebb hóember megalkotásának lehettem részese és szemtanúja, nézzétek ezt a pofit!

Amikor pedig megkapta a sálamat, lelke lett! Hát nem? :)

Végül egy pár csoportkép. A szokásos "repülős":

Egy csúszkás:

És egy velem:

Hasonló szép élményeket és szmogriadó mentes időjárást kívánok mindenkinek! :)

Puszi:

J.

3 komment

Címkék: foto program pajtasok hoeses


A bejegyzés trackback címe:

https://polakwegier.blog.hu/api/trackback/id/tr37871205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joanyad 2009.01.12. 15:17:11

Ilyen helyes hóembert ki látott?! :) :) :)

Kurvamacska 2009.01.13. 09:28:20

Nahát, úgylátszik tv-ből kell megtanulni a hóember építést! :) Nagyon édes lett! :D

PopSzandokán 2009.01.13. 23:23:36

Én mást tanultam a TV-ből, főleg az éjszakai műsorsávból...
süti beállítások módosítása