HTML

Soha el nem mondott történeteim

Lengyelország után Amerikába jöttem tapasztalatokat, emlékeket, ismerősöket és benyomásokat gyűjteni - ezeket tervezem itt megosztani veletek!

Címkék

buli (10) busz (3) erasmus (8) foto (15) furcsa (2) hoeses (3) honvagy (4) india (3) iskola (5) koli (5) munka (1) nevek (2) nyelv (5) off (1) otthon (4) pajtasok (27) program (17) utazas (25) video (4) vonat (12) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2009.02.07. 22:39 JankaPolak

Itt Parizs! :)

Kedvesek!

Az elet nem allt meg, söt! :) (Es megint jönnek a mentegetözesek... :)

Amint (többsegeben) tudjatok, nagggyon sikeres allamvizsgat tettem, es ezt örömmel ünnepeltem meg penteken es szombaton veletek. Nagyon jo volt latni titeket, ez most igazan fontos volt nekem, es elkepesztö jol ereztem magam. Ez utobbit mi sem bizonyit jobban, mint hogy reggel negy körül ertem haza kicsit bizonytalan körülmenyek között... :)

Aztan elszaladt ket röpke varosnezös nap Evrennel, aki szerencsesen megerkezett vasarnap reggel, szerda ota pedig Parizsban mulatjuk az idöt. A varos szerelem volt elsö latasra, es ez csak melyül naprol napra... :) Igerem, jön a reszletes beszamolo, hiszen kikivankoznak belölem az olyan filmbeillö pillanatok, mint peldaul tegnap a Montmartre töveben levö haromszintes KFC etterem, ahova betevedve egyedüli feher ember voltam - ki tudta, hogy ez az itteni fekete-negyed? :)

Holnap atmegyünk Belgiumba, var Brüsszel es Gent, elmeselek majd mindent. Csütörtök este erkezem, jo murit addig nektek is.

(Ja, Marton, vegül a Diadaliv lett az esti program, es borozas a szallodaban - meg csatlakozhatsz!) :)

Puszi!

J.

U.i.: Bocs az ekezetlensegert, csak ma hirtelen összeszegyeltem magam, hogy kicsit varatlanul tüntem el, ezert a gyors bejelentkezes...

Szólj hozzá!

Címkék: utazas


A bejegyzés trackback címe:

https://polakwegier.blog.hu/api/trackback/id/tr96929241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása