HTML

Soha el nem mondott történeteim

Lengyelország után Amerikába jöttem tapasztalatokat, emlékeket, ismerősöket és benyomásokat gyűjteni - ezeket tervezem itt megosztani veletek!

Címkék

buli (10) busz (3) erasmus (8) foto (15) furcsa (2) hoeses (3) honvagy (4) india (3) iskola (5) koli (5) munka (1) nevek (2) nyelv (5) off (1) otthon (4) pajtasok (27) program (17) utazas (25) video (4) vonat (12) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2008.11.15. 17:40 JankaPolak

Tegnapról mára

Képzeljétek, tegnap délután korcsolyázni voltunk, van itt egy jó kis fedett pálya a közelben. Persze nem egy Városliget, de nem lehetünk telhetetlenek... :) A nagy társaságból és lelkesedésből persze csak Evren maradt indulásra, és a meghívónk, aki csoporttársam franciáról. Szóval hármasban, családiasan, kecsesen suhantunk a jégen. Mondjuk mint három szörny vagy sárkány. Elképesztően sokat nevettünk, kb. annyit, amennyit estünk.

Utána beültünk egy kellemes - mondjuk így - jazz-kocsmába, ahol belefutottunk egy élő koncertbe. A zenekar felváltva játszott klasszikus blues számokat angolul és saját szerzeményeket lengyelül. Hát egyszerűen nincs rá más szó, marhamókás volt. Az este nagy élménye: a szomszéd asztalnál ült a "lengyel Doszpot Péter", a leghíresebb sztárzsaru! :)

Egy gyors vacsora után (részemről fish&chips) megtértünk a kollégiumba, ahol én még mindenképpen ittam volna egy kortyot. Hát péntek este volt, na. És lőn! Véletlenül összefutottam az iskola egyetlen rasztájával, aki a földszinten lakik. Természetesen gyorsan került vodka és megismerkedtem a közelben lévő bolt legolcsóbb borával. Óriási élmény volt, gondolhatjátok. 10%-os, az íze pedig mint egy szörp, komolyan. Csendesülős csevegésbe fordultunk, ahol a "problémás lány" is megjelent, és most valahogy meglepően normális volt. Lehet, hogy valójában csak alvajárt?!

Reggelre óriásit aludtam, orcátlanul, spanyol tempóban délben keltem és egykor reggeliztem, amit a lengyelek még mindig vacsorának mondanak. :) De hát azért van a hétvége, hogy ne siessen az ember sehová. Mára nem maradt semmi, mint némi tanulgatás, és sokkal több pihi. Megyek is vissza, folytatom a semmittevést.

Zárás gyanánt pedig az előző videó "sikerén" felbuzdulva következzék még egy klasszikus, ami pár hete volt mifelénk napirenden. Említettem a "Csendesülős hétvége" során, hogy megnéztünk egy jó pár mókás videót, tudjátok, amikor Altug szerelembe esett Süsüvel. Szóval most következzék egy mosolytfakasztó klasszikus, remélem, hogy jó kedvetek lesz tőle ezen a szürke napon! (Tessék külön figyelmet szentelni a befejező mondatok hibátlan dramaturgiájának!)

Ma nagyon gondolok az ünneplő sokaságra! Éljenek a Mártonok és a szülinaposok! Virtuális ajándékul fogadjátok szeretettel a fenti képsorokat! :)

J.

5 komment

Címkék: video program buli pajtasok


A bejegyzés trackback címe:

https://polakwegier.blog.hu/api/trackback/id/tr17770613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ricsmond · http://arvair.blogol.hu/ 2008.11.16. 21:32:30

Te ilyen koris vagy? Én meg sosem találok senkit, aki eljönne velem csúszkálni! Na, mostmár én is várom, hogy hazagyere! :)

PopSzandokán 2008.11.16. 22:18:57

Köszönöm a Mártonok nevében! :) Jó buliról maradtál le amúgy...ilyenről:
www.antropos.hu/galeriapicview.php?id=1356&pic=88833

JankaPolak 2008.11.17. 11:49:30

Igen erős túlzás lenne azt állítani, hogy nagy koris vagyok, de egy órát szívesen elbohóckodom bármikor. Azért remélem, hogy nem csak ezért vársz haza! :)

A buliról pedig hallottam, hogy szuperül sikerült, nagyon örülök neki, gondoltam rátok rengeteget...

J.

joanyad 2008.11.17. 12:00:12

Mi tagadás, a korcsolyázás engem is meglepett :) Bár a garázsban időnként a kezembe akad egy (pár) korcsolya, sőt, még görköri is. de nem vettem volna mérget a tudományoda. Úgyhogy válaszolj is őszintén: hogy kell elképzelni Jankát a jégen (suhanás vagy tisztes próbálkozás ? :)

Ricsmond · http://arvair.blogol.hu/ 2008.11.17. 20:02:42

Hogy képzelheted, hogy csak ezért várlak haza??!


öööö... sört hozol? :)
süti beállítások módosítása